دانستنی

اسپری رنگ و کاربرد آن

پخش رنگ پارس ایران- نقاشی-رنگ رونق-صنعتی- ساختمانی- اسپری-رنگ جدول -رنگ کانتینر-رنگ روغن-طرز استفاده-آموزش

اسپری رنگ و کاربرد آن

همان طوری که می دانید، امروزه شاهد انواع مختلفی از اسپری رنگ هستیم. به همین دلیل به عنوان راهنمای خرید اسپری رنگ نیاز است تا در وهله اول مشخص کنید که قصد دارید تا چه محیط و سطحی را رنگ آمیزی کنید. سپس باید با توجه به سطح و متریال مورد نظر خود، اقدام به خرید اسپری رنگ کنید-پخش رنگ پارس ایران- نقاشی-رنگ رونق-صنعتی- ساختمانی- اسپری-رنگ جدول -رنگ کانتینر-رنگ روغن-طرز استفاده-آموزش

به عنوان مثال اگر قصد رنگ کردن دیوار را دارید، نیاز است تا به سراغ انواع اسپری رنگ دیوار آمده و از این دسته از محصولات استفاده کنید. پس از آن که متوجه شدید که از چه نوع رنگی باید استفاده کنید، سپس باید برندهای مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند را با یکدیگر مقایسه کرده تا در نهایت از بین انواع اسپری رنگ محصول مناسبی را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

رنگ اسپری رونق سبز سیر

نحوه استفاده از اسپری رنگ

یکی دیگر از سوالات مهمی که همواره مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان به شکل درست و اصولی از اسپری رنگ استفاده کرد؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که برای رنگ آمیزی سطوح در ابتدا باید به نوع جنس سطح توجه کنید تا بتوانید از اسپری مناسب استفاده کنید.

پس از آن باید سطح را از هر گونه کثیفی و آلودگی پاک کنید؛ اگر کثیفی‌ها بر روی سطح به جا مانده باشد، کیفیت رنگ به شدت پایین می‌آید و نمی‌توانید به درستی از رنگ استفاده کنید.

سپس باید اسپری رنگ را به مدت چند ثانیه تکان دهید تا مواد موجود در قوطی آن به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. پس از انجام این کار باید قوطی رنگ را با فاصله 15 تا 20 سانتی به صورت افقی قرار داده و سپس یک لایه رنگ آمیزی را بر روی سطح انجام دهید. در مرحله بعدی باید اسپری رنگ را به شکل عمودی گرفته و سپس یک لایه دیگر و به شکل عمودی سطح مورد نظر خود را رنگ کنید.

پخش رنگ پارس ایران- نقاشی-رنگ رونق-صنعتی- ساختمانی- اسپری-رنگ جدول -رنگ کانتینر-رنگ روغن-طرز استفاده-آموزش

طرز استفاده از اسپری رنگ

نحوه استفاده از اسپری رنگ یکی از مهم ترین بخش های رنگ آمیزی محسوب می شود که اگر به درستی انجام نشود رنگ یکدست و یکنواخت به دست نمی آید. همچنین استفاده صحیح از اسپری رنگ برای رنگ آمیزی در مدت زمان خشک شدن رنگ اسپری نیز تاثیر به سزایی دارد. بنابراین روش سریع خشک شدن رنگ اسپری ، به نحوه اجرا رنگ امیزی بستگی دارد.

پخش پارس ایران  شما را با نحوه استفاده از اسپری رنگ برای رنگ آمیزی بیشتر آشنا می کند.

  • ابتدا اسپری رنگ را چند بار تکان دهید تا مواد داخل اسپری به طور کامل ترکیب شود.
  • حتما فاصله بین سطح و اسپری رنگ را رعایت کنید و معمولا این فاصله باید تا 17 سانتی متر باشد و حتما فاصله را در حین رنگ آمیزی کم و زیاد کنید .
  • هر سطحی را دوبار اسپری کنید برای دو بار اسپری زدن حتما اجازه دهید رنگ اولیه کامل خشک شود و سپس شروع به اسپری کردن مجدد نمائید. بنابراین نیازی نیست همان اول کار به یک نقطه متمرکز شوید رنگ اولیه را باریک بزنید تا رنگ یکنواختی دربیاید .
  • کیفیت و جنس رنگ برای رنگ آمیزی بسیار اهمیت دارد بنابراین رنگی را انتخاب کنید که از نظر کیفیتی و برند قابل اطمینان باشد.رنگ رونق از برندهای شناخته شده ایست که با کیفیت ترین اسپری رنگ با پوشش دهی علی را تولید می کند.
  • برای رنگ آمیزی حتما از یک ماسک استفاده کنید چرا که اسپری رنگ ها در هوا پخش می شوند و ممکن است بوی آن شما را دچار مسمویت کند .
  • قوطی رنگ ها را در مکان هایی که  حرارت زیادی دارند قرار ندهید و در فضاهای خشک و خارج از فضای خانه نگهداری نمائید .

پخش رنگ پارس ایران- نقاشی-رنگ رونق-صنعتی- ساختمانی- اسپری-رنگ جدول -رنگ کانتینر-رنگ روغن-طرز استفاده-آموزش-کاربرد

رنگ اسپری رونق سفید براق

در انتها پیشنهاد می‌شود که پس از تمام شدن کار با اسپری رنگ، آن را به صورت برعکس قرار دهید و سه ثانیه پس از آن، شروع به اسپری کردن رنگ کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا فرآیند خالی شدن لوله اسپری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

جهت اطلاع از خرید و قیمت رنگ و انواع آن به فروشگاه خدمات زنجیره ای پارس ایران مراجعه کنید.

پخش رنگ پارس ایران، بزرگترین توزیع کننده رنگ ساختمانی،صنعتی و جدولی، انواع رنگ های اپوکسی و پخش عمده چسب در انواع مختلف فوری و صنعتی با بیش از 2 دهه فعالیت و ارسال رایگان به سراسر ایران در خدمت شماست.

پخش رنگ پارس ایران- نقاشی-رنگ رونق-صنعتی- ساختمانی- اسپری-رنگ جدول -رنگ کانتینر-رنگ روغن-طرز استفاده-آموزش-کاربرد

ble.ir/join/ZDc0NWRlM2

 https://eitaa.com/pakhshepars

 rubika.ir/pakhshepars

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =