دانستنی

پیستوله رنگ آمیزی چیست؟

رنگ رونق- رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ اسپری- رنگ جدول – رنگ کانتینر-پیستوله- رنگ آمیزی-نقاشی ساختمان-پخش پارس ایران

پیستوله رنگ آمیزی

اگر می خواهید وسایل چوبی و بزرگ منزل خود را تغییر بدهید سریع ترین روش رنگ آمیزی با پیستوله است. ابزار پیستوله رنگی برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است.در این مقاله قصد داریم شما را با این ابزار آشنا کنیم-رنگ رونق- خرید رنگ-قیمت رنگ-رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ اسپری- رنگ جدول – رنگ کانتینر-پیستوله- رنگ آمیزی-نقاشی ساختمان-پخش پارس ایران-خ

پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد. لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند.سپس رنگ یا هر مایع دیگر به میزان لازم و با فشار به سطح مورد نظر می پاشد.

در حال حاضر ابزار پیستوله رنگی به پمپ باد متصل می شود و با استفاده از هوای فشرده داخل پمپ باد رنگ را بر سطح مورد نظر با قدرت بالا می پاشد.راهنمای خرید اسپری رنگ

در زمان استفاده از پیستوله رنگ نسبت به کار با غلطک یا قلمور دقیقتر سطح مورد نظر را می پوشاند. البته باید دقت داشت که رنگ به اندازه کافی رقیق شود.

رنگ رونق- خرید رنگ-قیمت رنگ-رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ اسپری- رنگ جدول – رنگ کانتینر-پیستوله- رنگ آمیزی-نقاشی ساختمان-پخش پارس ایران

 به هنگام رنگ زدن وسایل چوبی با پیستوله بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • حتما از ماسک، دستکش و عینک استفاده کنید تا از خطرات احتمالی مانند بازگشت رنگ به عقب جلوگیری کنید.
  • ابتدا روی یک سطح چند بار رنگ زدن را امتحان کنید تا از کارکرد صحیح پیستوله مطمئن شوید.
  • رنگ زدن با پیستوله پوشش کمی دارد و باید ابتدا یک لایه رنگ آستری بزنید یا وسیله مورد نظر را چند مرتبه رنگ کنید.
  • از تنظیم فشار پیستوله قبل از شروع کار اطمینان حاصل کنید. معمولا فشار دستگاه بهتر است بین ۱۲ الی ۲۵ پوند بر اینچ مربع باشد.
  • رنگ روغن برای پیستوله به مراتب آسان تر است اما اگر از رنگ های دیگری استفاده می کنید بهتر است غلظت آن را با تینر به حد مطلوب برسانید.

رنگ رونق- خرید رنگ-قیمت رنگ- رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ اسپری- رنگ جدول – رنگ کانتینر-پیستوله- رنگ آمیزی-نقاشی ساختمان-پخش پارس ایران

و در نهایت آخرین نکته کاربردی برای رنگ کردن وسایل چوبی در منزل این است که فارق از انتخاب هر روشی برای رنگ کردن باید از مرحله سمباده زنی و لایه محافظ نهایی استفاده کنید. در این صورت نتیجه کار بسیار حرفه ای و مقاوم خواهد شد.

جهت اطلاع از خرید و قیمت رنگ و انواع آن به فروشگاه خدمات زنجیره ای پارس ایران مراجعه کنید.

پخش رنگ پارس ایران، بزرگترین توزیع کننده رنگ ساختمانی،صنعتی جدولی، انواع رنگ های اپوکسی و پخش عمده چسب در انواع مختلف فوری و صنعتی با بیش از 2 دهه فعالیت و ارسال رایگان به سراسر ایران در خدمت شماست.

ble.ir/join/ZDc0NWRlM2

https://eitaa.com/pakhshepars

rubika.ir/pakhshepars

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =