مطالب آموزشی

راهنمای خرید اسپری رنگ

رنگ رونق- رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ اسپری- رنگ جدول - رنگ کانتینر-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

معرفی انواع اسپری رنگ و کاربرد هر کدام

اسپری های رنگ محصولات کاربردی هستند که برای رنگ کردن اشیاء مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به کمک یک افشانه رنگ به سادگی می توانید لوازم مد نظرتان را به رنگ دلخواه درآورید و آن را شخصی سازی کنید-رنگ رونق- رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ جدول – رنگ کانتینر-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

در این مقاله قصد داریم “انواع اسپری رنگ موجود در بازار” را معرفی کنیم و کاربرد هرکدام را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد افشانه رنگ دارید تا انتهای این مقاله همراه پخش رنگ پارس باشید.

کاربرد

امروزه شاهد انواع مختلفی از اسپری رنگ هستیم.  به طور کلی هر افشانه برای رنگ زدن لوازم خاصی طراحی شده و برای اینکه بهترین رنگ آمیزی را داشته باشید باید افشانه مناسب کار خود را انتخاب کنید.

رنگ رونق قهوه ای کاکائویی براق

انواع اسپری رنگ براساس نحوه‌ی عملکرد

1-اسپری رنگ چوب

یکی از انواع اسپری رنگ که می‌توانید از آن استفاده کنید، اسپری رنگ چوب است. این دسته از رنگ‌ها به نحوی هستند که می‌توانید به راحتی آن را بر روی سطح مورد نظر خود اسپری کرده و از این طریق به یک روکش صاف و یکنواخت روی سطوح چوبی دست پیدا کنید.

کاربرد

از این نوع افشانه رنگ عموما برای رنگ آمیزی مبلمان چوبی، به خصوص محصولات چوبی با طرح‌های پیچیده استفاده می‌شود. البته به منظور استفاده از این نوع اسپری نیاز است تا مثل هر ماده دیگری، پیش از استفاده از رنگ حتما سطح چوبی مورد نظر را آماده سازی کنید تا پس از اسپری، به بهترین شکل ممکن سطح مورد نظر خود را رنگ آمیزی کنید.

استفاده از افشانه رنگ چوب به شما کمک می‌کند تا برای رنگ آمیزی محصولات چوبی در زمان خود صرفه جویی کرده و در نهایت سطحی یکدست و یکنواخت را به راحتی رنگ کنید.

رنگ رونق-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

2-اسپری رنگ فلز

در صورتی که قصد رنگ کردن اجسام فلزی دارید، باید از اسپری انگ فلز استفاده کنید. به منظور خرید این دسته از محصولات پیشنهاد می‌شود که به سراغ بهترین برند افشانه رنگ فلز آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

وبژگی

از مهم ترین ویژگی این دسته از محصولات می‌توان به امکان قرارگیری بر روی فلز با ظاهری صاف و یکنواخت اشاره کرد. همچنین ویژگی دیگر این نوع رنگ، سرعت بالا خشک شدن است.

در شرایطی که علاقه مند هستید تا محصولات فلزی که رنگ کردن آن‌ها با استفاده از قلم مویی بسیار سخت است را متناسب با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ این دسته از محصولات آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

رنگ رونق-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

کاربرد

همچنین به منظور بررسی انواع اسپری رنگ براساس نحوه عملکرد باید گفت که این نوع افشانه رنگ برای کابینت‌ها فلزی گزینه مناسبی است. در چنین شرایطی اگر قصد دارید تا کابینت‌های کهنه و رنگ و رو رفته را زیبا و خاص کنید، پیشنهاد می‌شود که حتما از افشانه رنگ برای فلز استفاده کنید.

3-اسپری رنگ نسوز

اسپری رنگ نسوز یکی دیگر از انواع اسپری رنگ است. از این نوع افشانه معمولا در فضاهای صنعتی و در مقیاس بزرگ استفاده می‌شود. ساختمان ها، تأسیسات عمومی و… از مهم ترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید از این نوع افشانه در آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که از این نوع افشانه می‌توان در پروژه‌های کوچک تر نیز استفاده کرد.

4-اسپری رنگ Flat

از دیگر انواع اسپری رنگ که مکاربرد های زیادی دارد، می‌توان به افشانه Flat اشاره کرد. مهم ترین ویژگی این دسته از افشانه آن است که بر روی سطوح کاملاً مات به نظر می‌رسد و براقیت کمی دارد. افشانه رنگ برند دوپلی کالر در این طبقه بندی محصولات مختلفی را تولید کرده است.

رنگ رونق-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

5-اسپری رنگ نیمه براق

از دیگر انواع رنگ می‌توان به اسپری رنگ نیمه براق اشاره کرد. مهم ترین ویژگی این دسته از رنگ‌ها آن است که پوششی بین رنگ مات و براق دارند. استفاده از افشانه رنگ نیمه براق باعث می‌شود تا بتوانید رنگ آمیزی با درخشندگی ظریفی داشته باشید. اگر قصد دارید تا رنگ آمیزی کنید که خیلی براق نباشد، می‌توانید از این نوع افشانه استفاده کنید.

6-اسپری رنگ پلاستیک

امروزه در بازار شاهد انواع اسپری رنگ پلاستیک هستیم. از این نوع افشانه معمولا برای رنگ آمیزی قطعات خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته نیاز است تا به سراغ محصولی بروید که رنگ آن متناسب با رنگ فابریک خودرو باشد تا بتوانید از این طریق به بهترین شکل ممکن اقدام به حل مشکلات خود کنید.

7-اسپری رنگ روغنی

یکی دیگر از انواع اسپری برای رنگ آمیزی که در بازار وجود دارد و می‌توانید آن را خریداری کنید، انواع اسپری رنگ روغنی است. انواع افشانه رنگ روغن به نحوی است که آن‌ها را بر پایه رزین‌های آلکیدی تولید می‌کنند. این نوع افشانه به شکلی هستند که می‌توانید از آن‌ها بدون اضافه کردن حلال یا ماده رقیق کننده استفاده کنید.

رنگ رونق-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران

ویژگی

از مهم ترین ویژگی‌های این دسته از رنگ‌ها می‌توان به سهولت و سرعت در استفاده اشاره کرد. در نهایت نیز باید بدانید که اسپری رنگ روغنی در گروه رنگ‌های حلال تینری قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم نگاهی به موارد مصرف افشانه رنگ روغنی انداخته و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که شما می‌توانید از این افشانه رنگ برای مصارف صنعتی، هنری، دکوراسیون، رنگ آمیزی سطوح شیشه ای، پلاستیک و… استفاده کنید.

8-اسپری رنگ لعاب

در صورتی که قصد دارید تا محصولات لعابی که آسیب دیده اند را رنگ آموزی کنید، نیاز است تا به سراغ افشانه رنگ لعاب آمده و از این دسته از محصولات استفاده کنید. این دسته از محصولات جز افشانه رنگ اکریلیک به حساب می‌آید و می‌توانید در محیط‌هایی مثل  وان حمام، سینک ظرفشویی، سرویس‌های بهداشتی، آب گرم کن‌ها و یخچال‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی

خصوصیت این دسته از رنگ‌ها خاصیت چسبندگی عالی به سطوح، امکان ایجاد سطحی صاف، مقاومت عالی رنگ در برابر ضربه و خراش و سرعت خشک شدن سریع است.

رنگ رونق براق سبز یشمی

جهت اطلاع از خرید و قیمت رنگ و انواع آن به فروشگاه خدمات زنجیره ای پارس ایران مراجعه کنید.

پخش رنگ پارس ایرانیان، بزرگترین توزیع کننده رنگ ساختمانی و جدولی، انواع رنگ های اپوکسی و پخش عمده چسب در انواع مختلف فوری و صنعتی با بیش از 2 دهه فعالیت و ارسال رایگان به سراسر ایران در خدمت شماست.

رنگ رونق- رنگ صنعتی- ساختمانی- رنگ جدول – رنگ کانتینر-رنگ روغن-نقاشی ساختمان-خدمات-کاربرد-پخش پارس ایران


ble.ir/join/ZDc0NWRlM2

 https://eitaa.com/pakhshepars

 rubika.ir/pakhshepars

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =